STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: Nak Cantik Dengan Modal Yang Sikit

Nak Cantik Dengan Modal Yang Sikit



Nak kulit yang sihat dan cantik? Tak ada duit? Jangan risau, memperkenalkan COLLA V COLLAGEN + AMINO ACIDS + MULTIVITAMINS. Kini hanya dengan RM69.00 u olls boleh manjadi cantik.
PM : 0139145593



FAEDAH KESIHATAN UTAMA
Meningkatkan struktur ketumpatan lapisan kulit dalam (dermis)
Meningkatkan ketegangan dan keanjalan kulit
Meningkatkan kandungan kelembapan kulit
Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.
Mengurangkan kehadiran bintik-bintik  akibat sinaran matahari, pigmentasi dan noda-noda.
Mengurangkan terlihatnya kapilari halus.
Menanmbah kehalusan dan kekenyalan kulit
Kulit akan kelihatan muda, bercahaya dan gebu
Meningkatkan kesihatan tulang dan sendi-sendi.

BAHAN UTAMA
Peptida Kolagen Laut, Protin Soya Terasing, Kolostrum, L-Arginie, L-Omothine, L-Glutamine, L-Carnitine, Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin B2, Niasin, Vitamin B5, Piridoksida HCL, Asid Folik, Vitamin B12, Vitamin D3 & Vitamin E.

BAHAN LAIN
Kacang Soya, Protein Whey

KOLAGEN LAUT
Kolagen adalah blok pembinaan asas tulang-tulang, tulang rawan, kulit dan tisu-tisu penghubung lain di dalam badan kita. Oleh itu, kerosakan kolagen pada kulit akibat penyerangan radikal bebas akan menyebabkan terjadinya kedut-kedut dan melendutkan kulit anda. Lantaran itu, kolagen laut dengan rumusan ini dapat membantu menguatkan dan menambahkan pengeluaran kolagen dan serat-serat proti n elastin dalam lapisan kulit dalam (dermis), dengan demikain kedut-kedut dan garis-garis halus dapat dikurangkan. Ia juga dapat mengurangkan pigmentasi , membuatkan kulit lebih halus dan lebih anjalsambil mengekalkan kelembapan kulit yang semula jadi. Selain daripada itu, ianya dapat membantu melindungi kulit anda dari kesan pancaran cahaya UV.

ASID AMINO (L-Arginie, L-Omothine, L-Glutamine, L-Carnitine)
Biasanya tahap asid amino yang diperlukan untuk sintesis protin yang mengurang dengan peningkatan usia. Maka, kulit menjadi makin nipis dan kurang anjal apabila usia kita meningkat. Asid Amino telah digabungkan dalam rumusan unik ini untuk membenarkan sintesis serat kolagen yang berkualiti denga kandungan yang mengcukupi untuk meningkatkan ketegangan kulit anda, sekali gus memberikan anda  kulit yang sihat dan muda.

ASID ASKORBIK
Asid Askorbik adalah salah satu bahan pembasmi radikal bebas yang palin kuat dan dapat juga membantu pembentukan kolagen di dalam dermis.

VITAMIN
Vitamin A-
Vitamin in memainkan peranan penting untuk penglihatan mata. Vitamin A juga membantu anda untuk membantu anda untuk membentuk dan mengekalkan kulit dan rambut yang sihat.

Vitamin B-
Terdapat pelbagai jenis Vitamin B seperti: B1, B2, B6, B12, niasin (B3), asid folik (B9) dan asid pantotenik (B5). Vitamin B penting dalalm aktiviti metabolik. Ini bererti ianya membantu menjana tenaga dan membebaskannya apabila diperlukan oleh tubuh badan. Kumpulan vitamin ini juga terlibat dalam pembentukan sel-sel darah merah, yang membawa oksigen di dalam badan anda. Setiap bahagian tubuh badan anda memerlukan oksigen untuk bergerak, oleh itu Vitamin B memang mempunyai peranan yang amat penting.

Protin Soya Asing
Apa yang protin boleh lakukan pada kulit?

Mengalakkan kulit menjadi lebih cerah dan lutsinar.
Menegangkan kulit yang geleber(lendut) dan mengurangkan kedut
Menjaga kulit dengan lebih sihat dan bebas dari noda-noda.
Meningkatkan kesembuhan luka.

Susu Awal (Kolostrum)
Penyelidikan yang luas telah menunjukkan bahawa susu awal adalah salah satu perangsang system imun paling berkesan. Kandungan keimunan dalam kolostrum membantu tubuh manusia dengan memberi perlindungan terhadap penyakit berjangkit, meningkatkan keimunan tubuh serta mempercepatkan permulihan daripada penyakit dan kecederaan.
Antara factor-faktor imun utama dalam susu awalan adalah seperti berikut:

Immunoglobulins(IgG,igA,IgA,IgE): antibodi yang menawarkan perlindungan menentang virus, bacteria dan jangkitan-jangkitan mikosis seperti radang paru-paru, cirit birit, selsema, pelbagai penyakit saraf pusat, penyakit sendi reumatik dll.

Laktorefin: protin yang membawa zat besi kepada sel darah merah dan membantu mencegah/menghalang virus-virus dan bacteria yang merbahaya daripada mendapat zat besi.

Prolina kaya dengan polipetida: sejenis hormone dimana mengatur kelenjar timus dalam membantu menenagkan system imun yang hiperaktif (terlalu aktif). Berperanan dalam mengurangkan penyakit imun seperti artisis rumatoid, pelbagai penyakit saraf pusat dan yang berkaitan dengan masalah resdung.

Faktor Pertumbuhan : merangsang pertumbuhan serta penyembuhan kulit yang tua/luka,otot-otot dan tisu2 lain.

Hormon Pertumbuhan: ini dapat membantu memperlahankan pelbagai tanda penuaan.

Leucocytes: sel putih yang merangsang pengeluaran interferon, sejenis protin yang menghalang virus-virus dari pembiak.

Sitokin dan kimfokin: mengawal gerak balas imun badan, merangsang pertumbuhan imuoglobulin serta memperbaiki pertumbuhan sel yang terjejas.

BAGAIMANA CARA UNTUK MENGAMBIL
Goncang atau kacau satu uncang (5g) dengan 180ml air suam.
Ambil sekali di waktu pagi semasa perut kosong dan sekali lagi sebelum tidur pada waktu malam.
HARGA : RM69.00+RM6.00 POSLAJU = RM75.00
PM : 0139145593




THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...