STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: Wanita Tua Ini Mempunyai Sayap??

Wanita Tua Ini Mempunyai Sayap??


Beberapa waktu yang lalu dunia cyber di Guangzhou (China) di gemparkan dengan kemunculan foto manusia bersayap yang di temuidi daerah tersebut. Menurut berita yang tersebar ketika itu , manusia bersayap itu ditemui  dalam keadaan tidak bernyawa.

Cerita tentang foto tersebut menimbulkan berbagai macam spekulasi tentang apa sebenarnya susuk misteri yang di gambarkan sebagai perempuan tua dengan pakaian serba putih dengan sayap yang sudah tidak ada bulunya lagi. Anggapan paling banyak adalah bahawa manusia bersayap tersebut adalah malaikat yang jatuh dari langit


Oleh kerana cerita itu hebat diperkatakan, menyebabkan dua orang mahasiswa menyelidik untuk mencari kebenaran foto itu. Dari pengamatan yang mereka lakukan, muncul sebuah kesimpulan bahawa Foto ini di buat dengan teknik manipulasi (photoshop) yang sangat bagus. 

Kesalahan dalam foto ini adalah sayap perempuan tua yang di sebut-sebut sebagai malaikat yang jatuh dari langit ternyata hanyalah "SAYAP AYAM" biggrin .. Hehe.. Haaa.. kan dah kena..!


THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...