STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: Cathy BB Cream L-Glutathione

Cathy BB Cream L-Glutathione


BB cream dengan tekstur yang lebih ringan, Diperkaya dengan L-Glutathione untuk pencerahan serta merta dan merawat kulit dalam jangka masa panjang. BB Cream sangat popular di Asia dan banyak dipakai oleh artis Korea. Di sebut ‘krim ajaib’ kerana kemampuannya untuk memperbaiki kulit dan membuat make up menjadi lebih mudah. BB Cream adalah kosmetik sekaligus dapat merawat kulit. Produk foundation lain umumnya tidak merawat kulit tetapi BB Cream melakukan keajaiban dengan memperbaiki kulit.

Berfungsi sebagai essential krim, menutrisi kulit, mengencangkan dan menghaluskan kulit sehingga tampak selembut sutera. Kedua sebagai tabir suria dengan SPF 59 yang melindungi kulit daripada sinar UV yang dapat menyebabkan bintik hitam di wajah. Membantu memperbaiki masalah kulit dan melindungi wajah daripada bahan kimia berbahaya.

Berfungsi sebagai foundation yang membuat make up tampak sempurna dan wajah tidak berminyak sepanjang hari. BB Cream memiliki fungsi untuk melawan sinar Ultra Violet dan pencemaran udara yang merosakkan lingkungan sehingga menjadikan kulit tetap sihat. Kandungan dalam BB Cream yang alami seperti Hazel, Aloe dan Caviar extract membantu regenerasi kulit dan mengecilkan pori-pori di mana dalam satu bulan kita akan merasa kulit semakin lembut dan menjadikan kulit kelihatan memukau.

KESAN PENGGUNAAN:

* Menutup jerawat.
* Mengecilkan pori-pori.
* Menghapuskan noda-noda.
* Mengurangkan garis halus.
* Menjadikan warna kulit sekata.
* Menjadikan kulit lebih halus.
* Mengurangkan minyak di wajah.
* Melembabkan kulit.

CARA PENGGUNAAN:

* Sapukan rata pada kulit wajah menggunakan span atau jari.

HARGA : RM40(INCLUDE POSTAGE)
PM/SMS 0139145593

THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...