STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: CATHY L-GLUTATHIONE MAGIC CREAM SPF130 PA++

CATHY L-GLUTATHIONE MAGIC CREAM SPF130 PA++

Cream pencerah untuk muka dan seluruh badan, SPF 130 tertinggi di malaysia,  mengecilkan pori-pori, melembut dan melembab, memberi effect glowing, menggunakan bahan natural seperti gluta, susu dan vitamin c, sesuai untuk semua jenis kulit, berkesan melindungi kemerahan, bintik-bintik hitam, warna kulit tak sekata dan juga kulit kusam. Melindungi dan membantu mencerahkan kawasan gelap di badan seperti bawah lengan, celah peha dan lain-lain. 3 kali lebih cerah dan glowing hanya pada pertama kali pemakaian sahaja. Produk ini antara yang terlaris di Korea, Jepun dan China.Produk ini adalah Halal dan sudah terjual di Brunei, Indonesia dan Singapura.


Bagaimana terjadinya kulit gelap?

Wanita Korea mempunyai kulit yang lebih cerah, halus bersesuaian dengan keadaan iklim sejuk sederhana negara Korea.Warna kulit  dipengaruhi oleh kandungan melanin untuk melindungi dari selaran matahari. Makin tinggi kandungan melanin, semakin gelap warna kulit seseorang dan semakin tinggi daya tahan cahaya matahari. Contohnya kulit warga Afrika sesuai dengan sinaran cahaya kuat matahari di benua itu.



Bagaimana Cathy Magic Cream bertindak ke atas kulit?
Cathy Magic Cream khusus untuk wanita tropika dengan kandungan L-Gluthathione 5 kali lebih tinggi khusus untuk mencerahkan dan melindungi kulit dengan SPF 130 pa++ antara tertinggi di pasaran. Kesan pencerahan dapat dilihat dalam masa yang sangat singkat kerana kandungan L-Gluthatione yang mempunyai tahap kepekatan tinggi dan mudah diserap oleh kulit.


Antara fungsi lain Cathy Magic Cream :
♥ Menyembunyikan Jeragat & Lingkaran Gelap yang tidak sekata.
♥ Kesan pencerahan daapt dilihat dlm masa yang sangat singkat kerana kandungan L-Glthatione yang sangat tinggi. Cathy Magic Cream juga memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakai.





Bahan - Bahan :
Aqua, Paraffinum Liquidum, L-Glutathione, Glycerin, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Polyglyceryl-3 Disostearate, Titanium Dioxide, Hydrogenated Polyisohutene, Dimenthiconol, Cyclomethicone, Methyparaben, Diazolidinyl Urea, Propylparaben, Fragrance, CI:77891, CI:77491, CI:77492

Cara Penggunaan :
Sapu pada muka atau bahagian badan yang lain selepas mandi (pastikan kulit benar-benar kering). Sapu dan ratakan sehingga krim diserap sepenuhnya. Sesuai untuk semua jenis kulit. Membantu melindungi kulit dari cahaya matahari, menghilangkan kekusaman dan bintik - bintik hitam, serta memberi effect glowing dan kulit lebih cerah.

Berat Bersih :
138 ml

Check This Video : Review Cathy Magic Cream


TESTIMONIAL PENGGUNA

















TESTIMONIAL CATHY L-GLUTA MAGIC LOSYEN SPF 130++ from my customer.... Laki pun pandai jaga penampilan. This guy my frend yg bekerja kena bejemur jer.so kulit jadi gelap....bila apply losyen ni b4 pegi kerja kulit dia xjadi gelap dh .. :)










Latest testimonial from my customer. Alhamdulillah :)

Hanya RM40.00 INCLUDE POS LAJU SM
RM45.00 FREE POS LAJU SABAH/SARAWAK

1 botol mengandungi 138 ml
*Untuk kegunaan lebih dari sebulan*

PERTANYAAN & PERSOALAN

Memandangkan begitu ramai yang sms dan call Cik Han tanya tentang Cathy Magic Losyen ini, maka Cik Han akan letakkan segala persoalan dan jawapan kat sini untuk memudahkan semua ye... :)

1) Adakah cathy magic losyen sesuai untuk semua kulit?
---> Ya. sesuai untuk semua jenis kulit.

2) Adakah cathy magic losyen berkesan? berapa lama kesan boleh nampak?
---> Berkesan mencerahkan kulit serta merta! Apabila disapu pada kulit, kulit akan kelihatan cerah dan glowing, dan terasa lembab tetapi tidak melekit kerana losyen ini sangat mudah menyerap pada kulit.

3) Adakah losyen cathy ini akan cerah semasa pakai je? Bila basuh warna kulit akan kembali kepada asal ke?
---> Yer. Apabila pakai kulit akan jadi cerah. Apabila dibasuh kulit akan kembali kepada warna asal. Tetapi pemakaian yang berterusan akan beri kesan pencerahan permanent @ pencerahan yang kekal kepada kulit kerana kandungan SPF nya yang sangat tinggi. Untuk kesan pencerahan kekal mungkin mengambil masa dalam 2 minggu - 1 bulan dengan pemakaian yang konsisten.

4) Boleh pakai kat muka atau bahagian badan sahaja?
---> Boleh pakai pada badan dan juga muka. Pada muka boleh dipakai sebagai cream malam @ cream siang @ juga boleh digunakan sebagai foundation ( boleh dialas dengan bedak).

5) Bila masa sesuai pakai losyen cathy ni
Sesuai dipakai pada bila-bila masa, siang mahupun malam. Dan teramat sesuai dipakai ketika kita ada aktiviti luar yang mendedahkan kulit kepada cahaya matahari.

6) Selain mencerah serta-merta apa fungsi lain cathy magic losyen ini?
---> Selain mencerahkan kulit, cathy magic losyen juga boleh melembabkan kulit serta berfungsi sebagai sun block untuk menghalang kulit menjadi gelap apabila terkena cahaya matahari.

Credit : Cik Han

Berminat?? 
RM40
(INCLUDE POSTAGE)
SMS : 0139145593



THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...