STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: Tergempar! Makhluk Asing Ditemui!

Tergempar! Makhluk Asing Ditemui!


Subhanallah..
Pagi- pagi lagi dah dapat berita gempar dan memang tersangat gempar. Terketar-ketar tangan ain bila tengok gambar tu. Nak tahu gambar apa?
Gambar makhluk asing.. Gambar ni di ambil dekat Kulim, Pasir Puteh, Kelantan. Kampung jiran ain.
Menurut jiran ain, sebenarnya salah seoarang adik jiran ain tu, (tak tahu sape, kak ke, abang ke, adik ke.. Tak tahu...) hanya nak ambil gambar kereta menggunakan telefon bimbit, bila tengok gambar yang di ambil tu, ada makhluk asing depan-depan kereta tu dalam telefon kamera tu.. Dan bila nak ambil lagi makhluk tu dah tak ada... Menurut jiran ain lagi, sebelum gambar tu diambil, ada daun2 yang gugur... Gambar ni diambil 11/2/2013..
Korang tak caya? Kata ain buat cerita?
Haahhh! Tengok sendiri....

KLIK GAMBAR UNTUK BESAR



THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

4 ulasan:

mailey jayley berkata...

edit je nie . . nmpk sgt edit nya . . cehh !!

Nurizzati Ros Awari berkata...

Yeke ?? Cam edit je gambar ni ??

AinNadhirah berkata...

mana ada editlaa.. kalau tak caye, boleh tanya tuan empunya gambar ni sendiri...

ejulz berkata...

hahaha.. bia betul..? hehe. mcm nak tunjuk kete je.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...