STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: Bahan BEUTSKIN ESSENCE

Bahan BEUTSKIN ESSENCE



Pati Tomato (Lycopene), Kudzu Tropika Radix Puerariae Lobata, Minyak biji anggur, Lycopene, Minyak kacang Pain, Beeswax (lilin lebah) dan Minyak Biji Seabuckthorn

Minyak Biji Seabuckthorn:
Menyingkir radikal bebas yang berlebihan daripada badan, menguat, menyelaras dan mengaktifkan sel imun badan, meningkatkan daya pertahanan terhadap penyakit dan melaraskan fungsi endokrin.

Minyak Kacang Pain:
Membantu mengurangi tahap kolestrol dan trigliserida, menghalang vasokonstriksi, meransang metabolisme interferon dan nodus limfa, mengurangkan tekanan darah, mengaktifkan sel-sel NK dan meransang pemecahan lemak.

Lilin Lebah:
Merawat parut pada kulit, memperbaiki kulit yang kasar dan kendur, menguatkan kekenyalan serat pada kulit, menggalakkan metabolisme melanin untuk memutihkan kulit.

Minyak Biji Anggur:
Mencegah dan merawat penyakit kardiovaskular, menurunkan serum kolesterol dan tekanan darah, menentang radikal bebas dan anti-penuaan.

Lycopene:
Mempunyai fungsi anti-pengoksidaan yang kuat untuk menyingkirkan radikal bebas, melambatkan penuaan dan menggalakkan pertumbuhan sel.

Radix Pueraria Lobata:
Meningkatkan aliran darah ke arteri koronari, menurunkan kekangan pembuluh darah., mengencangkan payudara, merapatkan bahagian intim dan memperbaiki sistem peranakan wanita.

Kalau u olls dan tau pasal produk ni dan tak nak bersekang mata baca, tengok dan dengar kata hari u olls boleh terus, (tengok bawah, cup, bukan bawah meja u olls, tapi bawah ni haa)

Beli kali pertama: RM250+ Poslaju RM6
Beli kali kedua(Ahli): RM200+ Poslaju RM6
Hubungi : 0148266747
Sms : 0139145593

Untuk jadi ahli kepilkan bersama bagi setiap pembelian butir-butir seperti(kat bawah ni), dengan cara sms ataupun, emailkan maklumat u olls tu ekk...

Nama:
No k/p:
No tepon
Alamat

Waris
Nama Waris:
No k/p Waris:




THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...