STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: Tips Cantik SNE

Tips Cantik SNE


  Untuk mendapatkan kesan cepat serta penyerapan BEUTSKIN ESSENCE oleh badan secara maksimum, pastikan sistem pencernaan dan perkumuhan anda dalam keadaan baik. Jika anda sentiasa sembelit, letih, tidak bertenaga, pening kepala, jerawat naik tak kira masa, ini memberi isyarat badan anda mengandungi banyak toksin, perjalanan darah terganggu dan sistem dalaman badan dalam keadaan tidak memuaskan. Sila ambil KAPSUL SNE terlebih dahulu atau boleh diambil serentak.


 Air masak/mineral perlu diminum dalam kuantiti lebih banyak iaitu antara 2.5-3.5 liter sehari. Jika anda jenis orang yang kurang minum air (hanya 3-4 gelas sehari), pengambilan supplement yang bagus seperti SNE dan Beutskin hanyalah membuang duit..:) Air penting untuk penguraian dan penyerapan zat2 penting yang diperlukan serta berperanan mengangkut/menyebar semua khasiat itu pada seluruh tubuh, membantu mempercepatkan pembuangan toksin penyebab radikal bebas di dalam badan selain memelihara kelembapan dan keanjalan kulit.

 Sila ambil supplement pada masa yang betul, iaitu sebelum sarapan (perut kosong) dan sebelum tidur kerana pada waktu ini, sistem pencernaan bersedia menyerap dengan kadar maksima tanpa gangguan dari makanan2 lain yang belum dihadam atau masih banyak di dalam perut.. Amalkan juga gaya hidup aktif, sentiasa bersenam dan mengambil pemakanan seimbang selain menggunakan penjagaan luaran/skincare yang bersesuaian..


TENGOK SINI:



THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

2 ulasan:

Adilah Asari berkata...

nice info..jom join sini
http://misteriomuchacha.blogspot.com/2013/03/yaya-craft-giveaway.html

AinNadhirah berkata...

@Adilah Asari thankssss... insyaAllah ain join...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...