STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: KESAN DAN CARA PENGAMBILAN BEUTSKIN ESSENCE:

KESAN DAN CARA PENGAMBILAN BEUTSKIN ESSENCE:


KESAN PENGAMBILAN BEUTSKIN ESSENCE:

3 hari :
Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna
 

CARA PENGAMBILAN:

Makan 1 biji pagi dan 1 biji malam. Jika mampu, dewasa boleh ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.

Boleh diamalkan seawal umur 13 tahun

Wanita mengandung dilarang ambil (kerana ia mengecutkan rahim)

Wanita menyusui bayi boleh ambil selepas habis tempoh pantang (digalakkan ambil untuk membantu menambahkan susu, lebih nutrisi pada bayi selain mengetatkan/memulihkan kembali organ peranakan wanita. Memadai 1-2 biji sahaja sehari.

Lelaki yang berisiko kanser postat boleh mengamalkan Beutskin Essence

Jarakkan sekurang2 nya 1 jam jika di ambil bersama bersama supplement/ubat-ubatan lain.

Di makan sewaktu perut kosong, seeloknya sebaik bangun dari tidur, 1 jam sebelum sarapan atau sebelum tidur.

TEKAN BAWAH NI UNUTK TENGOK:



Kalau u olls dan tau pasal produk ni dan tak nak bersekang mata baca, tengok dan dengar kata hari u olls boleh terus, (tengok bawah, cup, bukan bawah meja u olls, tapi bawah ni haa)

Beli kali pertama: RM250+ Poslaju RM6
Beli kali kedua(Ahli): RM200+ Poslaju RM6
Hubungi : 0148266747
Sms : 0139145593

Untuk jadi ahli kepilkan bersama bagi setiap pembelian butir-butir seperti(kat bawah ni), dengan cara sms ataupun, emailkan maklumat u olls tu ekk...

Nama:
No k/p:
No tepon
Alamat

Waris
Nama Waris:
No k/p Waris:



THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...