STATUS UPDATED!
Bismillahirahmanirahim.. Selamat datang ke blog Ain. Di harap penkongsian di blog ni dapat membantu u olls
Blogku, Catatanku: Muka Iras Yuna

Muka Iras Yuna

Malam2 macam ni akan teringat semua kenangan yang dulu.. Manis, pahit, masam, tawar, semua ada..Betulkan? Bila duk teringatkan kenangan lama, tak la lama sangat.. kenangan tahun lepas, baru ain perasan yang kawan ain ney ada mirip artis yang bernama Yunalis Zarai . Woowww... betul ke?? Dari pandangan mata ain memang ada meh, tak tahu plak kalau dari pandangan mata korang.. Haaa... Mesti korang mengelabah nak tengok kan? Hehe.. Ok, jom tengok! Haa... Sebelum tu, jom baca entri Makhluk Asing di Kelantan!! . Cup!! Nama kawan ain tu Wan Nur Ilham. Umor 18 tahun.







Amacam??? Apa pandangan mata korang plak?? 

p/s : Bestnya muka ada iras2 macam artis~

THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

4 ulasan:

Sakinah berkata...

yup.. mcm nk sama :D

Nao Mei berkata...

senyuman memang serupa betol..hihi

Farah Waheda Wahid berkata...

ada iras lah... ^_^

MISS STEADY DIARIES berkata...

i say that ain.. haha.. trknl doh laaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...